گزارش تصویری بازدید علمی دانشجویان رشته مهندسی پزشکی درس شیمی عمومی جناب دکتر شیرازی ار دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش روابط عمومی پردیس دانشگاهی صنعتی مازندران، در روز دوشنبه مورخ 11 دی ماه 1402، 25 نفر از دانشجویان موسسه به همراه استاد مربوطه جناب دکتر شیرازی، به منظور بازدید علمی به دانشگاه صنعتی نوشیروانی سفر کردند. این بازدید به منظور آشنایی با فعالیت‌ها و تجهیزات علمی در دانشگاه می‌باشد.

در طول این سفر، اعضای گروه از فرصت بازدید از پژوهشکده نانو، آزمایشگاه بیوتکنولوژی، و کارگاه برق دانشگاه بهره‌مند شدند. در پژوهشکده نانو، تکنولوژی‌های پیشرفته نانوفناوری و کاربردهای آن مورد بررسی قرار گرفت. در آزمایشگاه بیوتکنولوژی، به مطالعه فرآیندها و تکنیک‌های بیوتکنولوژیک پرداخته شد و در کارگاه برق، تجهیزات و دستاوردهای حوزه برق مورد بررسی قرار گرفت.

در طی این بازدید، دانشجویان با محققان و اساتید دانشگاه صحبت‌های تخصصی داشتند و از فرصت برای طرح سوالات و گفت‌و‌گو درباره موضوعات مورد علاقه خود بهره‌مند شدند. آشنایی با تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دانشگاه، به دانشجویان فرصتی برای ارتقاء دانش تخصصی و افزایش آگاهی در زمینه‌های مختلف فراهم کرد.

پس از پایان بازدید و انجام برنامه‌های تخصصی، گروه بازدیدکننده در یک جلسه ناهار به تبادل نظرات و تجربیات خود پرداختند. سپس با انرژی و اطلاعات جدید به دست آمده، دانشجویان همراه با استاد و نماینده دانشگاه به موسسه خود بازگشتند. این بازدید به عنوان یک تجربه مفید و آموزنده برای تمامی اعضای گروه در زمینه تحقیقات و فناوری به ثمر رسید.

روابط عمومی پردیس دانشگاهی صنعتی مازندران