معاونت اداری و مالی

آقای ناصر شاطری

 

معاونت اداري - مالي به دو مديريت مالي و مديريت اداري تقسيم مي شود .

 

وظايف مديريت اداري

 

  • ثبت و توزيع نامه هاي وارده و صادره و نگهداري سوابق مربوطه
  • كنترل حضور و غياب كادر غير آموزشي  
  • صدور ابلاغ هاي مرخصي ، ماموريت و ... بر اساس دستور العمل هاي مربوطه
  • انجام كليه خريد هايي كه طبق دستور العمل هاي صادره به عهده موسسه محول شده است با رعايت آيين نامه ها و ضوابط 
  • تنظيم اسناد خريد و تكميل مدارك مربوط وتسليم به مديريت امور مالي
  • انجام امور خدماتي مؤسسه

 

وظايف مديريت مالي
 

  • صدور و رسيدگي به اسناد 
  • ثبت دفاتر قانوني 
  • گرفتن تراز حسابداري و تراز مالي
  • پرداخت كليه حقوق پرسنل دانشگاه
  • انجام بودجه بندي سالانه مالي و آينده نگري در رابطه با نياز هاي مالي دانشگاه
  • رسيدگي به امور مالي دانشجويان در زمان ثبت نام 

 

15:58:53 ب.ظ/ دوشنبه, 02 ارديبهشت,1398